Vanaf 1 januari 2006 online en nu al:
136
39187
299530
659
375407
5376117


dagboeken
berichten
foto's
video's
reacties
bezoekers


E-mail

Ik ontvang geen e-mail.
Soms wordt e-mail verstuurd vanaf automatisch als 'ongewenste e-mail' gemarkeerd. Dit is natuurlijk onterecht! De oplossing voor de meeste e-mail accounts is als volgt: Kijk in je map met 'ongewenste e-mail' en klik de e-mail afkomstig van aan. Klik vervolgens op 'Dit is geen ongewenste e-mail'. Mocht je nu nog steeds geen mail ontvangen, stuur dan even een e-mail naar helpdesk@travelmessage.nl.

Aanmelden en afmelden

Ik ben niet op reis, op stage of in het buitenland. Mag ik toch een website?
Ja, zolang je jezelf houdt aan onze algemene voorwaarden.

Hoe lang blijven mijn berichten, reacties en foto's beschikbaar?
Een website wordt automatisch verwijderd een maand na jouw opgegeven thuiskomstdatum. De beheerder van het dagboek krijgt in dit geval een e-mailbericht waarin aangekondigd wordt dat de website over 30 dagen zal worden verwijderd. Mocht dit op enige manier problemen opleveren, of wil je de site om een gegronde reden langer beschikbaar houden, neem dan even contact op via helpdesk@travelmessage.nl.

Hoe kan ik mijn website weer afmelden?
geeft je de mogelijkheid jouw persoonlijk reisdagboek te verwijderen uit het systeem. Op de onderhoudspagina is het mogelijk jezelf af te melden. Je zal vervolgen een e-mail bericht van ons ontvangen waarin je jouw afmelding moet bevestigen.

Inloggen

Ik ben mijn wachtwoord voor de beheerpagina kwijt.
Bij �login naar de onderhoudspagina� staat een link waar je op kan klikken als je jouw wachtwoord vergeten bent. Vanwege het hoge veiligheidsniveau van weet niemand jouw wachtwoord. Zelfs wij niet! Er zal, nadat je op de link geklikt hebt een nieuw wachtwoord naar jouw e-mailadres verstuurd worden. Deze wachtwoorden zijn vaak erg moeilijk te onthouden. We raden je aan dit nieuwe wachtwoord zo snel mogelijk te wijzigen in een wachtwoord wat je makkelijker kan onthouden.

Ik kan niet inloggen.
Typ je wel het goede wachtwoord in?
Heb je de functie �caps lock� niet aanstaan?
Probeer je wel bij de goede website in te loggen?
Mail zonodig even je probleem naar helpdesk@travelmessage.nl dan helpen wij je verder.

Foto's

Hoeveel foto's mag ik plaatsen?
In tegenstelling tot andere reisdagboeksites op internet, heb je bij ons geen limiet in het aantal foto�s dat je mag plaatsen! Bij veel andere sites heb je wel een maximum aantal te plaatsen foto�s, en kan vaak alleen tegen bijbetaling het fotolimiet verhoogd worden (bijvoorbeeld bij www.waarbenjij.nu). Soms moet je zelfs al betalen om alleen al een account te krijgen (www.ergensopdewereld.nl).

Ik zie de foto's niet. Alleen vierkantjes met een rood kruisje.
Waarschijnlijk maakt jouw computer verbinding met het internet via een zogenaamde 'firewall'. Zet dan de instellingen van deze firewall iets minder streng.

Het plaatsen van een foto duurt zo lang. Is daar een oplossing voor?
Als het plaatsen van foto�s lang duurt komt dit waarschijnlijk doordat je grote foto�s via een trage verbinding op jouw dagboek wil zetten. Je kan wachten, maar je kan te foto�s ook van te voren verkleinen zodat je ze sneller op internet het internet kan inladen. Dit kan met het kleine programma JPEGResizer (klik om te downloaden). Verklein de foto�s zoals je in onderstaande afbeelding kan zien.



Zet de waarde in dit veld absoluut niet lager dan 800. Als je namelijk het boek wil bestellen na terugkomst, zijn bij een lagere waarde de foto�s van een te lage kwaliteit om af te drukken.

Het verkleinen van de foto's is weliswaar een extra handeling, maar als je meerdere foto's moet plaatsen ben je hiermee waarschijnlijk toch sneller af.

Tip : Brand JPEGResizer.exe op een CD-ROM en neem die altijd mee naar een internetcaf� (geen installatie nodig).

Ik wil mijn foto-archief op plaatsen. Kan dat?
Ja, er kan zelfs een cd-rom besteld worden waarop alle foto�s op opgeslagen zijn.

Instellingen

Kan ik mijn eigen bovenbalk instellen?
Nee, je kan wel een aanvraag voor een bovenbalk voor een bepaald land indienen bij info@travelmessage.nl. Wij zullen dan voor jouw land een bovenbalk cre�ren.

deze website is een initiatief van Marvin Interactive Design - copyright © 2017 - algemene voorwaarden